عاشقانه های خودم




شعر های احساسی و زیبا و جملات عارفانه

  سلام

امروز میخوام یه چیزایی رو از ته دلم خودم بنویسم

عاشقانه هایی از ته دلم

واسه  مخاطب خاصم

واسه اونی که نمیدونه دوسش دارم...

و تنها ارزوم اینه که اونم عاشقم بشه و بهم بگه

دیگه خسته شدم از انتظار

از تنهایی

کجاییی؟

بیا دیگه

انصاف نیست ... دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی هزار بار ببینی ... و آنقدر بزرگ باشد ... که نتوانی آن کس را که دلت میخواهد حتی یک بار ببینی

*********************

تمام لباس عروس های دنیا را هم که بیاورند

.

.

.برای من چون لباس عذاست

وقتی عروست دیگری باشد...

************

بعضی وقتا هست که دلت میخواد

محکم بغلت کنه

بزاره اشک بریزی تا اروم شی...

بعد اروم تو گوشت بگه

.

.

.

.

دیونه من که باهاتم...

**********

 

 



نظرات شما عزیزان:

ALALE TATALOO
ساعت11:34---11 خرداد 1392
خیلی خوشمل بود

yogi
ساعت21:32---31 ارديبهشت 1392
salam aziazam age mishe ghalebeto avaz koon man pc man ke hey hang mikard
پاسخ:باشه عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوع : <-TagName->
چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:, 11:31 |- رویای خیس -|

قالب های سجاد تولز